Veelgestelde vragen

Bestellen

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Stap 1: Plaats het gewenste artikel in het winkelmandje.

    Ga naar het artikel van je keuze, selecteer je maat en klik op de knop ‘Toevoegen aan mandje’.
    Ben je klaar met winkelen? Klik dan op de knop ‘Kassa’.

    Stap 2: Kassa

    Je belandt nu in het 'winkelmandje'. In het winkelmandje kun je desgewenst nog het aantal artikelen wijzigen. 


    Stap 3: Persoonlijke gegevens opgeven

    Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Hiervoor maak je een account aan.

    Ik heb al een Suit of Sin account
    Log dan in met je e-mailadres en wachtwoord en je hoeft je gegevens niet opnieuw in te voeren.

    Ik plaats voor het eerst een bestelling bij Suit of Sin
    Wanneer je voor het eerst een aankoop bij Suit of Sin doet, vragen we je je persoonlijke gegevens in te vullen. Bij een volgende bestelling hoef je dan alleen in te loggen met je e-mailadres en wachtwoord.

    Stap 4: Bevestiging

    Als je dit hebt gedaan, klik je op de knop 'Plaats je bestelling', waarna je een bevestiging van je bestelling via email ontvangt.
  • Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen?
    Kijk hiervoor even bij “Lingerie-advies" of voor de mannen “Tips voor heren”.
     
  • Is het artikel op voorraad?
    Je kunt er vanuit gaan dat de artikelen die op de site staan op voorraad zijn en dus direct leverbaar zijn. 
     
  • Kan ik mijn order wijzigen?
    Het is mogelijk je order te wijzigen tot het moment dat je de bestelling afrekent. Je kunt de order wijzigen in het winkelmandje.
     
  • Betalen
  • Op welke manieren kan ik betalen?
    Het is uitsluitend mogelijk om te betalen via iDEAL .
     
  • Hoe worden mijn betaalgegevens beveiligd?
    Je gegevens worden gecodeerd en via beveiligde verbindingen verstuurd. Zo zijn je gegevens maximaal beveiligd.

Levering

  • Hoe worden de artikelen verpakt?
    Suit of Sin levert de artikelen in stevige kartonnen dozen, zodat de artikelen niet beschadigen tijdens het transport.
    Wanneer mogelijk, zorgen we voor een formaat doos welke door je brievenbus past. Over het algemeen is dit mogelijk wanneer je enkele onderstukjes bestelt, of een ongevulde bh.
    Gevulde bh’s en grotere bestellingen verpakken we in grotere dozen, zodat de artikelen in perfecte staat bij je aankomen!
     
  • In welke landen bezorgt Suit of Sin?
    Suit of Sin bezorgt alleen in Nederland.
     
  • Hoe hoog zijn de verzendkosten?
    Voor een verzending naar een adres in Nederland, hanteert Suit of Sin een bijdrage in de verzendkosten van €4,95. Deze bijdrage is ongeacht het aantal artikelen wat je besteld. Bij besteding vanaf € 100,- wordt je bestelling gratis verzonden.
     
  • Kan mijn bestelling op een ander adres bezorgd worden?
    Dat kan, je kunt hiervoor bij het invoeren van je persoonlijke gegevens een afwijkend bezorgadres opgeven.
     
  • Kan ik mijn bestelling zelf op komen halen?
    Helaas is dit niet mogelijk.
     
  • Kan ik zelf bepalen wanneer mijn pakket wordt bezorgd?
    Nee, helaas niet. De pakketdienst waarvan Suit of Sin gebruik maakt biedt geen mogelijkheden om zelf een afleverdatum of tijdstip te selecteren.
     
  • Als ik een product bestel, hoe lang duurt het dan voordat ik het binnen heb?
    Suit of Sin verstuurd een bestelling die op werkdagen voor 15.00 uur ontvangen is nog dezelfde dag. Je kunt je bestelling dus de volgende dag verwachten. 
     
  • Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
    Wanneer je je bestelling niet ontvangen hebt binnen de geplande levertermijn, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Garantie en Service

  • Het artikel wat ik heb besteld blijkt defect te zijn bij ontvangst?
    Erg vervelend natuurlijk. Je kunt het artikel (binnen 14 werkdagen) naar ons retour sturen en we sturen je, indien voorradig, kosteloos een nieuw exemplaar.
     
  • Mijn artikel is kapot gegaan tijdens het dragen, wat nu?
    Wanneer je een klacht hebt over een artikel, kun je dit bij ons aangeven via het contactformulier. Samen met jou zoeken we dan naar een passende oplossing.
    Je klacht wordt binnen 10 dagen na ontvangst behandeld.

Retourneren

  • Kan ik artikelen ruilen?
    Artikelen uit de Sale kunnen niet geruild of geretourneerd worden.

    Hebben wij jou een fout artikel toegestuurd? Mail dan direct naar onze klantenservice: 
    info@suitofsin.nl.     

 

Mijn gegevens

  • Hoe gaan jullie met mijn persoonlijke gegevens om?
    We gebruiken je persoonlijke gegevens alleen voor het verwerken van je bestelling, en geven deze niet door aan derden zonder jouw toestemming.
    Voor meer informatie over je privacy, kun je ons Privacy Statement lezen.
     
  • Waarom moet ik mijn persoonlijke gegevens invullen?
    Deze hebben we nodig om je bestelling te kunnen verwerken, of om contact met je op te nemen wanneer we nog vragen hebben over je bestelling.
     
  • Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu?
    Ga naar de link "Wachtwoord vergeten" rechts boven op de pagina. Vul hier je email adres in en wij sturen je zo snel mogelijk een email met daarin je wachtwoord voor Suit of Sin.

 

0
artikelen
subtotaal: €